Hopp til hovedinnholdet

Digitalt kurs i betalt annonsering i sosiale medier

Bildet viser Birgitte Heneide fra Frivillighet Norge foran en skjerm med tabeller
Senior kommunikasjonsrådgiver Birgitte Heneide fra Frivillighet Norge er kursholder.

Ønsker dere å få full kontroll over hvordan dere bruker midler på å fremme innhold i sosiale medier? Hvis dere skal legge organisasjonens dyrebare penger igjen på annonsering på sosiale medier, så vil vi gjerne hjelpe dere til å gjøre det skikkelig.

Vil dere treffe bedre på målgrupper og bruke penger mer effektivt? Vil dere styre annonser og fremme innlegg selv og ikke bruke fordyrende mellomledd? Vil dere ha kontroll på rapportering av pengebruken, resultater og måloppnåelse?

Vi går gjennom strategier og planlegging for bruk av betalt annonsering. Deretter blir det praktisk gjennomgang av fremgangsmåte med kjøp av annonser med Meta (Facebook og Instagram), Snapchat og Tiktok.

Dette kurset er i utgangspunktet for de som har brukt penger i sosiale medier før, eller har plan om å begynne med det. Alle deltagere bør ha etablert sin Facebookside med en annonsekonto på Facebook Business Manager før kurset.

Sted: Digitalt kurs - vi sender ut lenke i forkant av kurset til påmeldte deltakere.
Tid: 3. mai kl 1200-1430
Målgruppe: Alle som jobber med kommunikasjon/markedsføring og betalt annonsering i sosiale medier
Pris: 650 kr. for medlemsorganisasjoner, 950 kr. for ikke-medlemmer av Frivillighet Norge

Kontaktperson

Bilde av Birgitte Heneide
Birgitte Heneide
Seniorrådgiver kommunikasjon
215 67 666/ 917 58 761
birgitteh@frivillighetnorge.no

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Les personvernerklæring