Hopp til hovedinnholdet

Fagnettverk kommunikasjon, med tema TikTok

Banner med TikTok logo og Redningsselskapets TikTok konto
Velkommen til frokostmøte den 24. november på Sentralen i Oslo. Tema: TikTok.

Den 24. november skal vi se på verktøyet TikTok og hvordan din organisasjon kan benytte dette. Du vil få tips om hvordan du bygger en innholdsstrategi og hvordan du driver kampanjer som øker engasjementet. Det blir innlegg fra Henrik Zahl, Partnership & Community Manager i TikTok og Fredrik Sahlin, Salg- og Markedsdirektør i Redningsselskapet.

Når: 24. november kl 8.30 - 10.00

Hvor: Hvelvet, Sentralen, Øvre Slotts gate 3, Oslo

Her er påmelding til fagnettverket: http://eepurl.com/hMFk2T

Fagnettverket vil streames hvis det er interesse for det.

Program

Henrik Zahl - Partnership & Community Manager, TikTok
Henrik bistår større profiler og institusjoner som skaper og deler innhold på TikTok.

På frokostmøtet vil Henrik fortelle mer om:

  • Hva er TikTok
  • Hvordan bygge opp tilstedeværelse på plattformen
  • Hvordan definere din innholdsstrategi
  • Hvordan bygge engasjement
  • Hvordan og hvorfor man involverer kreatører i kampanjer
  • Eksempler på kampanjer

Fredrik Sahlin - Salg- og Markedsdirektør i Redningsselskapet
Fredrik Sahlin er Salg- og Markedsdirektør i Redningsselskapet hvor han er leder for ca. 50 medarbeidere. Det har blitt jobbet strukturert og strategisk med salg og merkevarebygging gjennom flere år i Redningsselskapet, bla med opprettelsen av et «in-house reklamebyrå». Redningsselskapet har over 42.000 følgere på sin TikTok-konto og opplevd meget god rekkevidde innenfor målgruppen 15-25. Fredrik er ansvarlig for Redningsselskapets arbeid med TikTok og vil fortelle om suksesskriteriene for dette, samt mulighetene kanalen kan representere for frivillige organisasjoner.

Grupperarbeid: Muligheter og utfordringer med TikTok

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Les personvernerklæring