Hopp til hovedinnholdet

Informasjon til leverandører

Her er viktig informasjon til våre leverandører som skal fakturere Frivillighet Norge.

Frivillighet Norge ønsker åvære en sådigital organisasjon som mulig, derfor ønsker vi at våreleverandører benytter seg av EHF-faktura.

Se her for mer informasjon om formatet.

Fakturaforsendelse i prioritet rekkefølge

1. Elektroniskfaktura(EHF)

Vårt organisasjonsnummer er: 988 144 800

2. E-post

  • Til adressen: [email protected]
  • Faktura og vedlegg må̊sendes som pdf-fil, maks 20 MB
  • Kun en faktura med vedlegg per e-post
  • Det må stå Frivillighet Norge på forsiden
  • All informasjon forå gjennomførebetaling må stå på forsiden
  • Det er kun vedlegget som blir lest, ikke selve e-posten

3. Brevpost

Frivillighet Norge

Øvre Slottsgate 2b

0157 Oslo

Merking og fakturakvalitet

  • Alle fakturaer må merkes godt synlig med kontaktperson i Frivillighet Norge
  • Alle fakturaer leses optisk, derfor avvises håndskrevne fakturaer
  • Vi ønsker å vite hvem som fakturerer oss, derfor avvises fakturaer uten organisasjonsnummer

Betalingsprosess

Vår interne prosess er avhengig av hvordan vi mottar fakturaen, ved bruk av Elektronisk faktura ber vi om 14 dagers betalingsfrist, ved bruk av E-post ber vi om 21 dagers betalingsfrist og ved bruk av brevpost ber vi om 28 dagers betalingsfrist.

Kontaktperson

Bilde av Martin Gustavsen
Martin Gustavsen
Organisasjonsrådgiver med økonomiansvar
900 66 641
[email protected]